السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
خبرة في الإدارة المكتبية. كان لي دور في نطاق واسع من المهامات المكتبية. أهمها الحسابات والموارد البشرية والمشتريات.
اجيد الإنجليزية ولدي مهارة عالية في استخدام الحاسوب ومصادر الإنترنت. بإمكاني حل المشكلات والتنظيم وتحقيق الأهداف المرسومة للمنشأة بالاستخدام الأمثل للموارد والتوصّل لأفضل النتائج.
الكلمات الدالة: الإدارة المكتبية أوفيس أدمن مساعد إداري مدير مكتب أمين مستودع أمين مخزن مساعد محاسب مطعم مبيعات مشتريات ماسك الدفاتر
Hello everyone
I am an office administrator seeking a new challenge.
I have played a role in a wide range of office tasks, most notably accounting, human resources, and procurement.
I am proficient in English and possess strong skills in using computers and internet resources. I am capable of problem-solving, organizing, and achieving the organization’s set goals through optimal use of resources and reaching the best results. Thank you.
Keywords:
Office Administrator Administrative Assistant Office Manager Storekeeper Warehouse Clerk Assistant Accountant Bookkeeper Restaurant Sales Purchases